Telefonia IP

Telefonia rozwinęła się od analogowej, poprzez cyfrową do telefonii IP. Telefonia IP (IPT) stała się obecnie standardem, zapewniając podstawę dla budowy aplikacji komunikacyjnych. Telefonia IP wykorzystuje połączenia danych do transmisji głosu. To oznacza, że istniejąca infrastruktura danych może być używana do wykonywania połączeń telefonicznych; niepotrzebne jest dodatkowe okablowanie, jak to miało miejsce w przeszłości. To pozwala na znaczne oszczędności podczas budowy i konserwacji i utrzymania systemu.

Oprócz niższych kosztów połączeń, trendy telefonii IP obejmują też łatwiejszą budowę systemu telekomunikacyjnego, obejmującego stosowanie różnych aplikacji. Dzięki IPT, jest możliwa budowa rozproszonych systemów centralnej administracji, i łatwiej jest podłączyć zdalne miejsca pracy i pracowników pracujących w terenie do korporacyjnego systemu komunikacji. IPT również pozwala na uzupełnienie systemu o elementy zapasowe zabezpieczające ciągłość pracy biznesu, lub centra zapasowe.

Rozwiązanie telekomunikacyjne budowane na IPT zapewnia solidną bazę dla Zunifikowanej Komunikacji. Oprócz powszechnych funkcji telefonicznych, podstawowa funkcjonalność zapewnia też narzędzia poprawy wydajności (przekierowanie połączeń, automatyczna dystrybucja połączeń, skrócone wybieranie, automatyczna odpowiedź, wbudowana książka telefoniczna, usługi konferencyjne, wsparcie usług mobilnych). IPT wspiera integrację z innymi systemami firmy, co ma kluczowy wpływ nie tylko na komunikację wewnątrz firmy, lecz również na  budowę contact center.

Oferujemy skalowalne, modułowe rozwiązanie dopasowane dokładnie do twoich potrzeb. System może zostać rozszerzony zarówno w kategoriach funkcji jak i pojemności dla dostosowania do wzrostu twojej organizacji. Nasze rozwiązanie jest oparte na standardach IPT - protokół H.323 i SIP, co przynosi korzyść w przypadku rozwoju aplikacji lub modyfikacji według konkretnych wymogów każdego klienta.

Korzyści:

  • Oszczędności kosztów połączeń telefonicznych
  • Oszczędności kosztów infrastruktury
  • Oszczędności kosztów wprowadzania zmian
  • Ochrona inwestycji
  • Możliwość stosowania jednego rozwiązania dla kilku lokalizacji
  • Możliwość redundancji sprzętowej komponentów systemu dla zwiększenia niezawodności
  • Możliwość ustanowienia centrów zapasowych
  • Narzędzia integracji z innymi systemami
  • Rozwiązanie oparte na standardach

Nasza oferta:

  • Wdrożenie nowych rozwiązań telekomunikacyjnych IPT
  • Unowocześnienie i rozszerzenie istniejących rozwiązań ze wsparciem IPT.
  • Szeroki wachlarz urządzeń końcowych
  • Tworzenie systemów zapasowych i centrów ciągłości działania zapewniających wysoki poziom dostępności rozwiązania komunikacyjnego
  • Wszechstronne usługi konsultingowe i integracja z systemami informacyjnymi klientów
  • Wsparcie i serwis rozwiązań telekomunikacyjnych

Wybrane produkty: Avaya Aura, AACM